7/09/2013

最短距離 / The shortest route




順路どおりに歩かなくては気が済まない僕を

いつも笑いながら追い越していった君

もし僕があのとき,もっと君への最短距離を選んでいたのなら

ちゃんと思いを,伝えることができたのかな

***

I was always  strictly walking along the route.

You were always smiling and leaving me behind.

If I chose the shortest route to you then,

I could carry my thought to you.